Hanin Alzuhairy, stifter og

direktør

Grøn omstilling og bæredygtighed er nøgleord for fremtidens forretning. Der er stigende interesse for bæredygtighed blandt myndigheder, investorer, medarbejdere, forbrugere og virksomheder, men desværre også en stigende forvirring blandt virksomheder, der ikke har styr på retningslinjer og lovgivning, når det gælder bæredygtighed og kommunikation og markedsføring.

Ligeledes er der en stigende skepsis hos forbrugerne, for hvilke virksomheder er egentlig bæredygtige?

Jeg vil gerne hjælpe virksomheder med at navigere i denne forvirring, og derfor har jeg stiftet Bæredygtig Markedsføring ApS. Målet er at hjælpe små og mellemstore virksomheder, som har påbegyndt deres grønne omstillingsrejse, med trygt at lave god, bæredygtig markedsføring.

Min baggrund

Jeg er uddannet cand.mag. inden for markedsføring og kommunikation fra Aalborg Universitet og har over 15 års erfaring inden for området, såvel online som offline.

Jeg har specialiseret mig i strategi fra Harvard Business School Online og i bæredygtighed med certifikater fra Harvard Business School Online, Københavns Universitet og Institut for Marketing i England.

Derudover har jeg arbejdet som marketingchef i over seks år i SMV’er og større virksomheder som Bosch.

Jeg glæder mig til at føre virksomheder trygt gennem deres markedsføringsrejse inden for bæredygtighed og grøn omstilling, så de taler tydeligt og troværdigt til nutidens og fremtidens forbrugere og samarbejdspartnere, samtidig med at de bruger deres markedsføringsbudget fornuftigt.